EliteBike logo
Kerékpár alkatrész és kerékpár felszerelés webáruház

- 43 %

Ingyenes szállítás

SHIMANO VÁLTÓ HÁTSÓ XTR GS 11-ES DIRECT MOUNT SHADOW+
SHIMANO VÁLTÓ HÁTSÓ XTR GS 11-ES DIRECT MOUNT SHADOW+
74 989 Ft helyett most csak
42 520 Ft

15 értékelés

- 7 %

Ingyenes szállítás

Y VELO JUNIOR FUTÓBICIKLI PINK
Y VELO JUNIOR FUTÓBICIKLI PINK
19 990 Ft helyett most csak
18 400 Ft

15 értékelés

- 6 %

Ingyenes szállítás

BOBOCAR KÉK - VILÁGÍTÓ KERÉKKEL
BOBOCAR KÉK - VILÁGÍTÓ KERÉKKEL
13 900 Ft helyett most csak
12 990 Ft

15 értékelés

- 41 %

MERIDA MEZ RÖVID NŐI 64 ZÖLD UJJATLAN - FEHÉR/FEKETE VÉGIG ZIPZÁR

15 értékelés

„Imádjuk a gyerekülést! Szuper választék, segítőkész "kiszolgálás", gyors kiszállítás! Csak ajánlani tudom!” - Gabriella
„Megbízhatóak, gyorsak és segítőkészek! Ennél több nem is kell. :-) Csak ajánlani tudom őket!” - Dóra
„Még nem találkoztam ennyire vevőbarát áruházzal.” - Gergely

Általános szerződési feltételek
www.elitebike.hu


A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kiss-Kovács Bt. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.elitebike.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.elitebike.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

A Szolgáltató adatai:
Cégnév: Kiss-Kovács Bt
Székhely címe: 5600 Békéscsaba, Teleki utca 8.
Cégjegyzékszám: 04 06 004955
Adószám: 20874218 2 04
Bankszámlaszám: 10402609-26051532
Adatvédelmi nyilvántartásba vételi határozat száma: NAIH-98094/2016.

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Leadott rendeléssel kapcsolatos kérdések: rendelesinfo[kukac]elitebike.hu
Egyéb kérdésekkel kapcsolatban: info[kukac]elitebike.hu
A szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Név: Versanus Kft
Székhely: 1037 Budapest, Verhovina u. 8.
Szerverterem adatai: Invitel Kozma utcai szerverterme


1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.elitebike.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházban (a továbbiakban: Elitebike.hu Online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az Elitebike.hu Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.

1.2. Az Elitebike.hu Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. Az Elitebike.hu Online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát. A regisztrációval az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. 

1.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség a rendelesinfo[kukac]elitebike.hu elérhetőségen. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a rendeléseinek több mint 40%-át módosítja illetve lemondja. Ebben az esetben a Szolgáltató jogosult az Ügyfél regisztrációját azonnali hatállyal törölni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Szolgáltató megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Szolgáltatónak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került korlátozásra. Szolgáltató jogosult azon felhasználók regisztrációját is azonnal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomag átvételét megtagadták.

1.5. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre, amely írásba foglalt szerződésnek minősül, Szolgáltató iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. A visszaigazolt megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felességet, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

1.6. A szerződés nyelve magyar.

1.7. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

2. Regisztráció

2.1. Az EliteBike internetes üzlet tartalmának böngészéséhez nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül szabadon megteheti, a kiválasztott termékeket kosárba helyezheti, a tényleges vásárláshoz viszont már szükség van egy egyszerű, gyors és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. A kiválasztott termékek a regisztráció során a kosárban maradnak, a regisztrációt követően újbóli kiválasztására már nincs szükség.

2.2. Az áruházban történő megrendelés kizárólag regisztrált felhasználók számára lehetséges. A Főoldalon található Belépés- majd Regisztráció gombra kattintás után  megjelenő Regisztrációs felület kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. A regisztráció során az adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása, továbbá néhány - a megrendelés teljesítéséhez szükséges - adat kitöltése szükséges. Második lépésként válik a regisztráció véglegessé, amelyet a Felhasználó az általa megadott e-mail címre érkező levélben található linkre kattintva érvényesíthet.
Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.3. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel.
A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profil gombra kattintást követően elérhető Személyes adatok fülön van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti a megrendelés státuszától függően. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. Megrendelés

3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére az info[kukac]elitebike.hu oldalon. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő -például "0" Ft-os vagy "1" Ft-os- árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitöltötte. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.6. Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el

3.7. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az  ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

4. Szállítás és fizetés

4.1. A Szolgáltató a megrendelt termékeket házhoz, vagy csomagautomatákba (Posta, FoxPost) szállítja szállítmányozó cég igénybevételével. A fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, és a korábbi megrendelés teljesítése megkezdődött, akkor a megrendelések a szállítási díjak szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. A megrendelések összevonására ebben az esetben már nincs lehetőség.

4.2. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelés feladásakor megadott helyszínen teljesíti. Az Ügyfél köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

4.3. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről a honlapon közzétett Szállítási feltételek pontjában tájékozódhat.

4.4. A vásárlás kiegyenlítése az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel) és banki átutalással (előre utalás) lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő közvetlenül az átvételi ponton, míg banki átutalásnál előre utalandó. Banki előre utalás esetén a csomagolás és szállítás megkezdése csak a vételár beérkezését követően teljesül.

4.5. Szállítási díjak: A szállítási díjak termékektől/akcióktól és igénybe veendő szállítási módtól függően dinamikusan változnak. Egyes termékekre értékhatártól vagy akciótól függően ingyenes szállítás vonatkozik, de a szállítás maximális költsége nem haladja meg 1219 forintot. Regisztráció nélkül a termék kosárba helyezésekor megmutatásra kerül az adott termékhez kapcsolódó legolcsóbb szállítási lehetőség. A regisztrációt/belépést követően a megrendelési lapon kerül feltüntetésre az összes szállítási ajánlat. (Ezen a lapon még kötelezettségvállalás nem történik, azonban pontos összeg kerül feltüntetésre az adott rendelésre vonatkozóan.)


Összefoglaló táblázatunk nem tartalmazza az aktuális díjmentes akciókat. Értelemszerűen azokra a termékekre ingyenes szállítás vonatkozik. Amennyiben kérdés merül fel a szállítással kapcsolatban, kérjük az info[kukac]elitebike.hu e-mail címre juttassa el kérdését.

  Vásárlás összege Szállítási díj
Szállítás típusa Összegtől Összegig Előre utalással Utánvéttel
FoxPost csomagautomata 0 Ft-tól 25 000 Ft-ig 499 Ft 789 Ft
FoxPost csomagautomata 25 001 Ft-tól 40 000 Ft-ig 399 Ft 689 Ft
FoxPost csomagautomata 40 001 Ft-tól   0 Ft 290 Ft
MPL Postacsomag házhoz 0 Ft-tól 25 000 Ft-ig 999 Ft 1 219 Ft
MPL Postacsomag házhoz 25 001 Ft-tól 40 000 Ft-ig 799 Ft 1 059 Ft
MPL Postacsomag házhoz 40 001 Ft-tól   0 Ft 380 Ft
MPL csomagautomata 0 Ft-tól 25 000 Ft-ig 849 Ft 1 069 Ft
MPL csomagautomata 25 001 Ft-tól 40 000 Ft-ig 649 Ft 909 Ft
MPL csomagautomata 40 001 Ft-tól   0 Ft 380 Ft
MPL PostaPont (postán maradó) 0 Ft-tól 25 000 Ft-ig 849 Ft 1 069 Ft
MPL PostaPont (postán maradó) 25 001 Ft-tól 40 000 Ft-ig 649 Ft 909 Ft
MPL PostaPont (postán maradó) 40 001 Ft-tól   0 Ft 380 Ft
MPL MOL és Coop Pont 0 Ft-tól 25 000 Ft-ig 849 Ft 1 069 Ft
MPL MOL és Coop Pont 25 001 Ft-tól 40 000 Ft-ig 649 Ft 909 Ft
MPL MOL és Coop Pont 40 001 Ft-tól   0 Ft 380 Ft
TRANS-O-FLEX (csak megadott termékeknél) 0 Ft-tól 25 000 Ft-ig 899 Ft 899 Ft
TRANS-O-FLEX (csak megadott termékeknél) 25 001 Ft-tól 40 000 Ft-ig 699 Ft 699 Ft
TRANS-O-FLEX (csak megadott termékeknél) 40 001 Ft-tól   0 Ft 0 Ft

 

5. Elállási jog

5.1. Az Ügyfél a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. Az Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha az Ügyfél az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz az alábbi elérhetőségre: e-mail: rendelesinfo[kukac]elitebike.hu.

Az Ügyfél internetes oldalunkon is letöltheti az elállási/felmondási nyilatkozatát. Ha az Ügyfél emellett dönt, az elállási/felmondási nyilatkozatot kitöltve, beszkennelve e-mailben történő megérkezését elektronikusan haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, illetve a termék visszaérkezését követően a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). Ha az Ügyfél több terméket rendel meg egyszerre, akkor a Szolgáltató a fuvarozási költséget nem köteles visszatéríteni, ha az Ügyfél elállási jogát nem valamennyi megrendelt termék tekintetében gyakorolta. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

5.2. Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállás jogát a Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdése szerint az alábbi esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

5.3. A Szolgáltató utánvétes postai küldeményt, technikai okokból nem tud fogadni. A vételár visszafizetésére csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással, postai csekken kerülhet sor.

5.4. A Szolgáltató igényt tarthat azonban a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítésére. A visszatérítést a Szolgáltató lakcímre küldéssel, vagy bankszámlára utalással tudja teljesíteni, így kérjük, hogy lehetőség szerint elállás esetén az elállási nyilatkozat mindenképpen tartalmazza a felhasználó lakcímét, vagy bankszámlaszámát, amin a visszatérítést fogadni tudja. A szükséges adatok hiányában a pénz visszatérítése hosszabb időt vehet igénybe.

6. A kellékszavatosságról, termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem a saját, hanem kereskedelmi partnerei (továbbiakban: kereskedelmi partner) termékeit értékesíti. Az
Ügyfél által kezdeményezett szavatossági illetve jótállási érvényesítés (a kellékszavatossági igényt kivéve) minden esetben az Ügyfél és az adott kereskedelmi partner illetve gyártó között lehetséges, melyben a Szolgáltató az Ügyfél kérésére közvetítő szerepet vállalhat.

6.1. Kellékszavatosság

6.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

6.1.2. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

6.1.3. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

6.1.4.  Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. Ugyanakkor az Ügyfél a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

6.1.5. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

6.1.6. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.2. Termékszavatosság

6.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – az 6.1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

6.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

6.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

6.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

6.2.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

6.2.7. A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
-  a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
-  a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
-  a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

6.2.8. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

6. 3. Jótállás

6.3.1. Jótállásra az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben (továbbiakban: jótállási Korm.rendelet) foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

6.3.2. Hibás teljesítés esetén a fenti jótállási Korm.rendelet alapján a kereskedelmi partner a jótállási Korm. rendeletben meghatározott termékek vonatkozásában jótállásra köteles.

6.3.3. A jótállási Korm.rendelet alapján az Ügyfél kijavítást vagy kicserélést kérhet. Kötelező jótállás időtartama 1 év.

6.3.4. A kereskedelmi partner jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

6.3.5. Az Ügyfél ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, viszont az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok az 6.1. és 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

6.3.6. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja:
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben (rendelesinfo[kukac]elitebike.hu)
A levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- továbbá csatolni kell a vásárlást igazoló számlát is

6.4. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség az Ügyfelet terheli.

6.5. A garanciális hiba miatt visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik.

7. Jogérvényesítés

7.1. Panaszkezelés
Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, az Ügyfél teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Ügyfélnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatosan, úgy panaszát az info[kukac]elitebike.hu e-mail címen teheti meg. A panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja. A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

7.2. Panasznyilvántartás
A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:
- Ügyfél neve;
- Ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe;
- Ügyfél telefonszáma;
- Értesítés módja;
- Panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma;
- Panasz leírása, oka;
- Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye;
A panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata;
A panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. A panaszokat továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi. A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.

7.3. Jogorvoslat
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
- Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
Internetes elérhetőség: www.nfh.hu
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677

- Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Békés Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
Fax: 06-66/324-976
Telefon: 06-66/324-976

- Amennyiben a fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

8. Egyéb rendelkezések

8.1. Az Elitebike.hu Online áruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

8.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

8.3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

8.4. Ügyfél a regisztrációval az adatvédelmi szabályzatban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szolgáltató adatvédelemmel kapcsolatos szabályzata itt érhető el.

8.5. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenést követő 8. napon lép hatályba és a hatályba lépését követően adott ügyfél-megrendelések alapján létrejött jogviszonyokban alkalmazandó. Az ÁSZF módosításáról Szolgáltató regisztrált ügyfeleit a módosítás hatályba lépés előtt 8 nappal, a módosítással érintett rendelkezések megjelölésével a regisztrált e-mail címre küldött email útján értesíti. Amennyiben Szolgáltató az Ügyfelet a jelen pont szerint az ÁSZF módosításáról tájékoztatta és az Ügyfél regisztrációját a módosítás hatályba lépéséig nem szüntette meg, Szolgáltató ezt úgy tekinti, hogy az Ügyfél az ÁSZF módosításához hozzájárult.​




2017.10.27

Az Ön kosara üres

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

- 25 %

MERIDA TÁSKA NYEREGRE S PÁNTOS, KIS, FEKETE-ZÖLD
MERIDA TÁSKA NYEREGRE S PÁNTOS, KIS, FEKETE-ZÖLD
5 990 Ft helyett most csak
4 490 Ft

15 értékelés

- 25 %

MERIDA MEZ RÖVID 373 PINK ZÖLD VÉGIG CIPZÁR
MERIDA MEZ RÖVID 373 PINK ZÖLD VÉGIG CIPZÁR
17 990 Ft helyett most csak
13 490 Ft

15 értékelés

- 62 %

SHIMANO FÉK E PATKÓ BRR650 57MM HOSSZÚ ´09
SHIMANO FÉK E PATKÓ BRR650 57MM HOSSZÚ ´09
19 489 Ft helyett most csak
7 315 Ft

15 értékelés

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz